Svega 20% svih članova odbora u danskim kompanijama čine žene. U prevodu, jedna žena na svakog četvrtog muškarca. Ukoliko još uklonimo i porodične veze, taj procenat se smanjuje na 6%. Ovaj podatak ne mora da odražava kako će svet izgledati 2022. izvan sale za sastanke, ali za sada predstavlja gubitak talenta i potencijala – a sigurno možemo bolje!
Danski brend obuće Roccamore proslavio je Međunarodni dan žena kampanjom #RespectHighHeels kojom se bori za više raznolikosti u odborima kompanija.
Četiri dizajna limited edition kampanje mogu se naručiti tokom dve nedelje – ali, zauzvrat, u inkluzivnim veličinama od 35 do 46!
Takođe, zaštitna lica kampanje su:
- Morten Albæk, danski filozof, autor bestselera i preduzetnik; osnivač i izvršni direktor danske konsultantske firme Voluntās.
- Mia Wagner, danska preduzetnica, investitor i suosnivač Nordic Female Founders čiji je cilj stvaranje raznolikosti u preduzetništvu.
- Brian Mikkelsen, izvršni direktor kompanije Dansk Erhverv; bivši ministar za ekonomska i poslovna pitanja i član Konzervativne narodne partije.
- Bjarne Corydon, glavni urednik Dagbladet Børsen; bivši ministar finansija i član Socijaldemokrata.
- Morten Strunge, investitor i preduzetnik; izvršni direktor podcast platforme Podimo.
Radi se o jednakosti, ženama i zdravom razumu”.
– Bjarne Corydon
Kampanja se završava velikim događajem koji će se održati 19. i 20. marta 2022. godine u Kopenhagenu gde će učesnici imati priliku da upoznaju veliki broj inspirativnih govornika. Glavna tema biće kako da zauzmete svoje mesto u sali za sastanke. Događaj je besplatan i svi su dobrodošli. Broj ulaznica je ograničen.
Izvor: Roccamore